www.svampe.dk

Foreningen til Svampekundskabens Fremme
Dato og tid er tors jul 27, 2017 5:35 pm

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: introduktion af nyt medlem
Bruger

Geografisk sted: Sebbersund
Hej

Jeg har lidt en fornemmelse om at dette forum ikke lige er til at sige goddag, men da jeg ikke kan finde andre steder, håber jeg det er ok... (det var måske en ide at indføre :) )

Ja, jeg er spritny - har ingen viden om svampe.. OVERHOVEDET..

Egentligt er det min kæreste der har fundet interessen, og så er det jo min pligt at tillægge mig den samme interesse, i en eller anden grad..

Nuvel, vi har været på indsamling.. nææh, der er mange forskellige..puh ha..

Vi tog afsted med lysten, en kurv, og en bog med titlen '22 sikre spisesvampe' Nu skulle man jo ikke synes at 22 forskellige var mange, men som ny, der står med 'den og den og den og den' er 22, eller blot 10, mange..
Og der er godt nok mange der ligner hinanden.

jeg er 30 år, min kæreste er 28, vi er begge meget naturinteresserede, og jeg driver et website om akvarieplanter.

Jeg håber på en god modtagelse, og at få udvidet mit meget ringe kendskab til svampe. Det skal siges at det hovedsageligt er spisesvampe der er interessante.

Martin

Titel: GODDA
Bruger

Geografisk sted: Galten Århus-Silkeborg
Hej Martin vi er vist ikke så flittige til at bruge denne side som vi burde, vi har så travlt med at se på svampe at vi glemmer at kominikere, men det skal du ikke blive ked af, vi vil gerne have nye ind i foreningen men er nok ikke så gode til at tage os af jer når i kommer,ja der er mange svampe at lærer at kende der skal mange ture og en god portion nysskærighed til før man er bare nogenlunde habil, håber ikke i taber modet :roll:
Venlig hilsen Lise

Titel: Re: introduktion af nyt medlem
Bruger

Hej Svampe.dk og alle jer svampe-elskende mennesker!

Jeg er en ung mand som primært har fået min interesse for svampe gennem bæredygtighedsplatforme såsom Gunter Paulis The Blue Economy
(http://www.blueeconomy.eu/m/news/view/C ... to-Protein) og Paul Stamets TED Talk (http://www.ted.com/talks/lang/en/paul_s ... world.html).

Mit formål med at være på det her board er at lære at dyrke svampene, i første omgang østershatte.

Glæder mig til at møde jer på boardet!

De bedste hilsner,
Stian

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time