www.svampe.dk

Foreningen til Svampekundskabens Fremme
Dato og tid er tors jul 27, 2017 5:37 pm

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: MykoMarathon skifter navn!
Site Admin

På sidste møde i styregruppen blev det besluttet, at MykoMarathon skifter navn, og i fremtiden hedder det mere danske Svampefund. I den nærmeste tid vil i derfor se navneændringen slå igennem på hjemmesiden, og det vil også betyde en ændring i linket til siden, der vil skifte over til www.svampe.dk/svampefund.

Titel:
Bruger

Geografisk sted: Bagsværd
Hej Christian

God ide, marathonideen vil vel også blive udvandet hvis det gælder hvert år. Når du alligevel skal rette på forsiden på mycomarathon, så bør du nok ændre Mycomarathon 2006 i nedeste linie til Mycomarathon 2005!
mvh. :wink:

Titel: Mykomaraton skifter navn
Bruger

Nu hvor Mykomaraton har skiftet navn, synes jeg også, at siderne under Svampefund bør opdateres, så navnet erstattes med Svampefund, og årstallene rettes til 2006-2007, og det bør nævnes, at der ikke længere er mulighed for at vinde konkurrencer.

http://130.225.211.158/svampefund/kollektion.htm står der:

"Som en del af MykoMarathon her i jubilæumsåret vil vi gerne opfordre jer til at lave kollektioner af de svampe i finder, sådan at der som en del af projektet vil bliver lavet en (eller flere) indsamling af hver art, der bliver fundet i 2006. Derfor: anfør et kollektionsnummer, hvis du gemmer materiale af din svamp. Så deltager du også i konkurrencen om hvem der laver flest kollektioner i 2006! Ved årets slutning sender du dine tørrede svampe ind til Botanisk Museum, hvor de vil indgå i den nationale samling.
Her kan du finde et ark, du kan skrive ud på din printer og bruge som vedlag til din kollektion.
Du kan også, efter du har tastet dine svampe ind i MykoMarathon, finde de arter frem du gerne vil skrive sedler ud på og vælge "etiket" for neden, så genererer databasen en serie etiketter til dig du kan skrive ud."

Hvor er de etiketter henne?

Titel: etiketter
Bruger

Geografisk sted: Vejle Ø
Erik, kan du heller ikke finde disse etiketter? Det kan være at de ligger et andet sted - selvom jeg synes at jeg har ledt og ledt. De ville jo være til stor hjælp at ha dem, og der ville nok laves flere kollektioner hvis de var tilgængelige.

Titel:
Bruger

Jeg har heller ikke kunnet finde etiketter - så hvor er de ???

Titel:
Site Admin

Så må jeg jo hellere se at få funktionen konstrueret! :-)

- Det var blandt det jeg havde planer om men ikke nåede og glemte at få beskrivelsen fjernet...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time