Vi havde egentlig planlagt god tid til flytningen af vores reklamebureau, men alligevel blev det kaotisk. Alle havde fokus på møbler og papirer, men ingen tænkte over netværket. Vi sad uden internet i to dage, og det kostede os flere kunder. Flytning af erhverv er ikke bare flytning – det er en kæde af afhængigheder. Har nogen haft en oplevelse, hvor alt faktisk spillede fra start???
top of page
bottom of page
Det bedste råd jeg kan give: tænk som en chef, men lyt som en kollega. Under vores flytning spurgte jeg alle ansatte, hvad de var mest bekymrede for – og overraskende nok var det småting som skrivebordslampen eller personlige mapper. Flytning af erhverv handler også om at tage menneskelige detaljer med i planlægningen – det gør forskellen på et rodet og et roligt skifte.
Vi valgte D&K Transport Group til Flytning af erhverv, og de tænkte virkelig på det hele. De koordinerede med vores internetudbyder og sørgede for, at vi havde drift på dag ét. Derudover pakkede de alt forsvarligt og mærkede udstyret, så vores it-folk hurtigt kunne sætte det op. Jeg troede aldrig, det kunne være så nemt – men det var det.